印度泰国马来等国对女神的预言

                         转发  后附译文

Sumber diprediksi banyak pakaian di Malaysia, munculnya teks misteri. Sungai Gangga di India, ada 230 tahun yang lalu, Allah batu berukir dengan teks. Ditemui di Thailand 500 tahun lalu di hamparan, semua memprediksi bahwa acara ini luar biasa.
Di Malaysia itu muncul dalam keajaiban item pakaian, menulis sebuah misteri besar: semua makhluk hidup di China kuno, kini telah inkarnasi wanita dari Dewi Mercy. Dewi menyebar rahmat Alkitab, akan menyebar ke seluruh dunia. Dewi Mercy, akan menjadi seluruh dunia untuk menyembah Allah.
Kudus Sungai Gangga di India. Setahun yang lalu, iaitu musim bunga tahun 2007. Monks di Sungai Gangga di India telah menemui sebuah batu berkilau, dan batu berukir dengan teks India kuno. Setelah pengenalan biarawan India, batu ini, dan bentuk teks dalam 230 tahun yang lalu. Ukiran teks dalam rekod seperti: murid Buddha, ketika anda melihat batu karang ini, let me tell you. Dewi Mercy telah berubah untuk perempuan. amalan-nya sangat jauh di China. Kedatangan Dewi Mercy, akan menjadi penguasa dunia.
Di Thailand, pada tahun 2008, seorang pengusaha Rusia di Bangkok, dia dipertahankan untuk menjual tiga generasi permaidani. Menarik perhatian biarawan Thailand. Permaidani beberapa bahasa Thai, dan beberapa biarawan tidak dapat mengenali kata-kata dan simbol. Permaidani boleh dikenalpasti dalam bahasa Bahasa Thai adalah: China, pandangan dunia Buddha, wanita, simpan. Lukisan adalah naik awan, seorang wanita Cina memakai pakaian tua, sebelah kaki wanita itu, dengan dua bunga terbuka, teratai dan Peony. Banyak orang untuk menyembah dia.
Ada beberapa simbol yang aneh, kemudian Thailand gosip China biarawan dikenalpasti. Monks berkata: hamparan ini adalah ramalan, nubuatan adalah Dewi kandungan Mercy kitar semula sebagai seorang wanita, telah di China, di mana dia dilahirkan atau hidup harus mempunyai maklumat ini: Ada gunung dan air, banyak teratai dan Peony.
已投稿到:
郑重声明:资讯 【印度泰国马来等国对女神的预言】由 发布,版权归原作者及其所在单位,其原创性以及文中陈述文字和内容未经(企业库qiyeku.com)证实,请读者仅作参考,并请自行核实相关内容。若本文有侵犯到您的版权, 请你提供相关证明及申请并与我们联系(qiyeku # qq.com)或【在线投诉】,我们审核后将会尽快处理。
—— 相关资讯 ——